W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie

Sekretarz_yni Kanclerza

Stanowisko: Sekretarz_yni Kanclerza
Miejsce pracy: Kraków
Termin składania ofert: 24.07.2024 do godz. 23:50
Miejsce składania ofert: Akademia Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie,  ul. Straszewskiego  21 - 22, 31 – 109 Kraków albo bezpośrednio w Kancelarii Rektora lub w Dziale Kadr AST przy ul. Straszewskiego 21 – 22 w Krakowie.
Status: rozstrzygnięte (dokonano wyboru)

Akademia Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Sekretarz_yni Kanclerza w wymiarze pełnego etatu.

Zakres obowiązków

- prowadzenie obsługi sekretarskiej Kanclerza, w tym prowadzenie terminarza spraw i spotkań, 
- przygotowywanie projektów pism, wystąpień i prezentacji,
- przygotowywanie i załatwianie spraw związanych z bieżącą działalnością Kanclerza,
- organizacja podróży, zakup biletów oraz rozliczanie delegacji służbowych Kanclerza,
- prowadzenie rejestru: pism okólnych Kanclerza, pieczątek,
- bieżąca obsługa spotkań,
- koordynacja pracy w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w zakresie rejestracji korespondencji wpływającej i wychodzącej, 
- czuwanie nad prawidłowym obiegiem korespondencji,
- prowadzenie składów chronologicznych,
- archiwizacja dokumentacji,
- prowadzenie aktualności w systemie Cogisoft,
- wykonywanie czynności związanych obsługą pocztową i kurierską,
- rozliczanie usług na podstawie zawartych umów z Pocztą Polską oraz firmą kurierską,
- udział w pracach zespołu ds. zamówień publicznych.

 

Oczekiwania ogólne 

- wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia (licencjat) w dziedzinie nauk humanistycznych, ekonomicznych, prawnych,
- znajomość struktur organizacyjnych uczelni i środowiska akademickiego,
- znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, 
- znajomość podstawowych zasad finansów publicznych, 
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- umiejętność stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz zasad archiwizacji, 
- wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne, 
- samodzielność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy,
- rzetelność i systematyczność w realizacji celów i zadań,
- gotowość do doskonalenia swoich umiejętności i podnoszenia kwalifikacji,
- umiejętność pracy zespołowej, samodzielność, zaangażowanie, kreatywność, 
- umiejętność szybkiej pracy z informacją,
- łatwość przygotowywania profesjonalnych listów, odpowiedzi, notatek itp.,
- znajomość programów Word, Excel, Power Point,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, 
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Mile widziane

- doświadczenie w pracy biurowej w uczelni publicznej lub niepublicznej, 
- znajomość programu Cogisoft.

Nasza oferta

- stabilna praca w przyjaznym środowisku prestiżowej uczelni artystycznej w ramach umowy o pracę, początkowo na okres próbny,
- ciekawe i odpowiedzialne stanowisko,
- przyjazne środowisko,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, 
- dofinansowanie do wypoczynku, 
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w programie Erasmus+,
- biuro zlokalizowane w centrum miasta.

 

Zainteresowane osoby proszone są o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych) na adres mailowy: joanna.szewczyk@ast.krakow.pl w terminie do 24 lipca 2024 roku.

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie
Odpowiedzialny za treść: Joanna Szewczyk
Wytworzył: Joanna Szewczyk
Data wytworzenia: 24.06.2024
Opublikował w BIP: Joanna Szewczyk
Data opublikowania: 24.06.2024 15:26
Ostatnio zaktualizował: Iwona Kołodziejczyk
Data ostatniej aktualizacji: 02.09.2024 09:07
Liczba wyświetleń: 204